Rozwiń wszystkie

Tak, dane dostępowe do podstawowej wersji panelu otrzymają Państwo po zakończeniu wszystkich procesów nawiązywania współpracy w formularzu zgłoszeniowym (po zaakceptowaniu przez naszych pracowników pliku xml, dokumentów Państwa firmy i strony zgłoszonego przez Państwa sklepu oraz po Państwa akceptacji Regulaminu i Cennika współpracy z serwisem Ceneo.pl ). Pełna wersja panelu aktywowana jest z chwilą rozpoczęcia procesu integracji.

Konieczne będzie spełnienie warunków określonych przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271) oraz Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1204), a w szczególności posiadanie widocznego na stronie sklepu regulaminu, w którym powinny być zawarte informacje:

–  co sklep sprzedaje i jakie świadczy usługi,

–  jaka przeglądarką powinien posługiwać się klient,

–  warunki zawierania i rozwiązywania umowy w tym warunki zapłaty ceny i dostawy towaru,

– posiadanie koszyka lub formularza zakupowego,

–  prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni ze wskazaniem sytuacji, w których prawo to nie przysługuje,

–  tryb postępowania reklamacyjnego,

–  zapisy o ochronie prywatności i danych osobowych,

– posiadanie widocznych na stronie sklepu, pełnych danych teleadresowych zgodnych z dokumentacją firmy: nazwa firmy, nr NIP, nr wpisu do ewidencji (KRS) wraz z informacją o podmiocie prowadzącym, adres, numery telefonów, email lub formularz kontaktowy, posiadanie na stronie cen brutto towarów, ceny towarów powinny być wyrażone w PLN, handel detaliczny produktami nowymi (tylko te produkty będą zintegrowane z Ceneo).

Lista wymaganych dokumentów do podjęcia współpracy z serwisem Ceneo.pl:

Rodzaj dokumentu zależy od rodzaju Twojej działalności. Oto lista wymaganych dokumentów:

W przypadku prowadzenia działalności, która wymaga zezwolenia lub koncesji, prosimy o załączenie kopii tych dokumentów.

Aby rozpocząć współpracę z serwisem Ceneo należy zgłosić sklep przez formularz dostępny pod adresem: https://formularz.ceneo.pl.

Wypowiedzenie umowy współpracy należy przesłać drogą pocztową na adres:

Ceneo Sp. z o.o.
Legnicka 48 G
54-202 Wrocław

Nie jesteśmy w stanie podać nawet szacunkowych przewidywanych kosztów za miesiąc współpracy, kwota ta uzależniona jest np. od atrakcyjności oferty sklepu

Aktualizacja oferty jest wykonywana na podstawie pliku xml co najmniej raz w ciągu doby. W celu uzyskania dokładnej informacji o ilości przetworzeń sklepu, prosimy o kontakt na adres wsparciesklepu@ceneo.pl.

Plik xml powinien być przygotowany zgodnie z naszymi wymaganiami technicznymi, opisanymi w instrukcji.

Nie oferujemy już  dodatkowych opłat abonamentowych czy prowizyjnych – obowiązuje jedynie opłata za przeklik pobierana z konta przedpłat

Integracją ofert zajmuje się nasz dział integracyjny, od rozpoczęcia współpracy zintegrowane zostanie co najmniej 30% oferty w ciągu pierwszego tygodnia, kolejna część będzie integrowana sukcesywnie.

W przypadku problemów związanych z widocznością/ilością oferty sklepu w porównywarce, prosimy o kontakt na adres wsparciesklepu@ceneo.pl

W celu dodania kolejnego sklepu prosimy o skorzystania z zakładki ‘Dodaj nowy sklep’, dostępnej w panelu administracyjnym Ceneo.

Współpraca polega na promowaniu Państwa oferty handlowej na łamach Ceneo.pl i w ramach tej współpracy niezbędne jest udostępnienie przez Państwa sklep pliku XML (o określonej strukturze).

Modyfikacja zawartość pliku xml leży po stronie sklepu, jednak jeśli zmieni się lokalizacja pliku należy nas o tym poinformować.

Nie ma możliwości ustawienia limitu przejść.

Nie pobieramy prowizji przy integracji niepełnej. Jedyna opłata jest przeklik pobierany z kwoty przedpłaty.

Stawki za przejście z Ceneo na stronę sklepu przypisane są do danej kategorii produktów, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Nie jest konieczne prezentowanie całego asortymentu sklepu. Proces integracji obejmuje wyłącznie oferty znajdujące się w pliku xml sklepu.

Nie ma możliwości przetestowania usługi przed rozpoczęciem współpracy.

Opłata za prezentowanie asortymentu w Ceneo jest to opłata za przejście użytkownika ze strony Ceneo na stronę sklepu i zależy od kategorii asortymentu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Cennik.

Plik xml weryfikowany jest w ciągu 3 dni roboczych od jego przesłania.

Tak, po zakończeniu współpracy, niewykorzystane środki z konta przedpłat są zwracane.

Nie, oferta sklepu po wykorzystaniu środków zostanie ukryta do momentu zaksięgowania kolejnej wpłaty, o jej wysokości i częstotliwości doładowań decydują Państwo sami.

Tak, w panelu administracyjnym będzie możliwość wygenerowania raportów. Więcej informacji w zakładce Raporty.

Zliczamy maksymalnie 4 przejścia z jednego adresu IP na dobę.

Tak, faktury wystawiamy w terminie 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Niestety nie ma takiej możliwości.

Nie akceptujmy wpłat na potwierdzenie przelewu. Wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.

Brakuje tutaj Twojego pytania?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skorzystaj z poniższego formularza i napisz do nas.

captcha