05.10.2016

Klienci wybierają najlepszy sklep internetowy – nowa odsłona Rankingu Zaufanych Opinii Ceneo.pl

Już za niespełna miesiąc serwis zakupowy Ceneo.pl opublikuje swój doroczny, oczekiwany przez całą branżę, ranking najlepszych sklepów internetowych Zaufane Opinie 2016.  W tegorocznej siódmej edycji ranking zyskał odświeżoną formułę i nowy, rozbudowany układ kategorii. Na szczególną uwagę zasługuje kategoria „Wybór Użytkowników”, w której zwycięzcę wskaże głosowanie klientów.

Głosowanie w kategorii „Wybór Użytkowników” rozpoczęło się 3.10 i potrwa 2 tygodnie, do 17.10. Swój głos może oddać każdy internauta na stronie www.glosowanie.ceneo.pl  – wystarczy zalogować się za pomocą Facebooka, wybrać z listy logo ulubionego sklepu, które przekierowuje na jego stronę w serwisie Ceneo.pl, a następnie kliknąć tam w dedykowany głosowaniu baner. Cała procedura zajmuje kilka sekund. Już w pierwszych dwóch dniach oddano kilka tysięcy głosów!

Każdy głosujący w „Wyborze Użytkowników” ma także szansę na wygranie cennych nagród (m.in. konsoli Play Station 4 i telewizora SmartTV). Warunkiem udziału w konkursie jest oczywiście oddanie głosu i kreatywne dokończenie zdania „Zakupy w internecie zaczynam od…”.

Zwycięzcę głosowania w kategorii „Wybór Użytkowników” poznamy 25.10 podczas internetowej Gali Rankingu E-zakupów Zaufane Opinie 2016. Podczas Gali nagrodzimy aż 42 sklepy w 14 kategoriach:

  • Dom i wnętrze
  • Dla dziecka
  • Budowa i ogród
  • Moda i dodatki
  • Multimedia
  • Uroda i zdrowie
  • Motoryzacja
  • Styl życia
  • Technologia
  • Sprzęt RTV i AGD
  • Hobby i zwierzęta
  • Najlepszy sprzedawca w „Kup na Ceneo”
  • Debiuty na Ceneo.pl
  • Wybór Użytkownika

Poznamy także rankingi najlepszych kurierów i najlepszych produktów. Dodatkowo przyznane będą certyfikaty dla sprawdzonych pod kątem zakresu funkcjonalności platform e-commerce.  

ZAUFANIE OPINIE CENEO.PL

Program „Zaufane Opinie Ceneo.pl” jest najpopularniejszym systemem rekomendacji sklepów internetowych w Polsce jest. System opiera się o internetowe ankiety, które są wypełniane przez tych klientów, którzy dokonali realnego zakupu w konkretnym sklepie internetowym. Fakt, że opinie pochodzą bezpośrednio od klientów, stanowi dużą przewagę nad zwykłymi opiniami, które może wystawić każdy. Klienci w „Zaufanych Opiniach” dzielą się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi uwagami na temat swoich doświadczeń zakupowych – gwarantuje to rzetelny obraz sklepów objętych rankingiem. Od początku programu – od 2009 roku – zebrano niemal 6,7 mln zaufanych opinii. Klienci chętnie dzielą się swoim zdaniem  – dziennie przybywa ok. 5000 nowych opinii.

Tagi: