15.03.2016

Luty w liczbach

Wzrosty, spadki, najpopularniejsze kategorie i najciekawsze oferty – podsumowujemy zakupowe trendy na Ceneo.pl pod koniec zimowego sezonu.

Najczęstszą opcją dostawy wybieraną przez klientów w lutym był kurier, najrzadziej klienci decydowali się na odbiór osobisty. Najwyżej ocenianą formą dostawy były Paczkomaty InPost.

 

paczkomaty

 

W serwisie można znaleźć najlepsze oferty dotyczące w sumie ok 20 mln produktów. W lutym najwięcej unikatowych artykułów oferowano w kategoriach Księgarnia (3,2 mln), Motoryzacja (1,4 mln) i Komputery (1,2 mln). Pojawiło się 160 tys. nowości, najwięcej w kategoriach Moda (75,5 tys.), Budowa i remont (10,3 tys.), Telefony i akcesoria (9,7 tys.), Hobby (9,5 tys.) i Dom i wnętrze (8,9 tys.)

 

Najmniej nowych produktów dodano w kategoriach Gry (148) i Filmy (59).

 

W Programie Zaufane Opinie w lutym dodano niemal 281 tys. nowych ocen i rekomendacji – rekord dzienny to 16 087 opinii.

 

ZO_2015-copy

 

Program Zaufane Opinie to największy polski system rekomendacji e-sklepów. Zebraliśmy już ponad 5 milionów opinii potwierdzonych transakcjami. W Programie uczestniczy już 80% sklepów prezentujących swoje oferty na Ceneo.pl. Warto zdobywać zaufane gwiazdki – jedna ma wartość 8% wzrostu sprzedaży. Sklep z oceną 4 lub 5 gwiazdek jest chętniej wybierany z klientów, nawet jeśli jego oferty mają ceny wyższe o 5-10%.

 

Rośnie także dynamicznie opcja „Kup na Ceneo”. Dziś w Koszyku Ceneo prezentujemy 2,5 mln ofert, a tylko w ciągu ostatniego roku obroty w nim generowane podwoiły  swoją wartość. Rośnie również liczba sklepów, które doceniają ten kanał sprzedaży. Jest ich dwa razy więcej niż rok temu. Nic dziwnego – włączenie ofert do Koszyka Ceneo to nawet 20% więcej zamówień. Tylko w lutym sprzedaż tym kanałem rozpoczęło 326 sklepów.

 

kup teraz

 

Tagi: , , , , ,