Raporty

Specjalnie dla sklepów przygotowaliśmy narzędzie wspierające prowadzenie e-biznesu. Opcja jest dostępna dla klientów Ceneo.pl – jest to 9 raportów, których celem jest wspieranie decyzji biznesowych

Aby móc korzystać z tej funkcjonalności należy zaakceptować regulamin, zachęcamy także do zapoznania się z zamieszczonym w panelu poradnikiem.

Korzyści z usługi

  • Raporty ułatwią analizę oraz prognozowanie.
  • Możliwość wybrania określonych tematów.
  • Subskrybowane tematy raportów są automatycznie aktualizowane w trakcie miesiąca.
  • Przy każdym z tematów znajduje się przykład raportu oraz jego opis.
  • Raporty mogą być generowane w dowolnym, wybranym przez Państwa formacie.
  • Sam decydujesz, który z raportów jest generowany, oraz w jakim miesiącu jest aktywny.

Tematy raportów

Raport przejść
Udostępnia informacje na temat liczby przejść wygenerowanych do sklepu. Zawiera takie dane jak: data kliknięcia, stawka za pojedyńcze
przejście, adres IP, z którego doszło do przejścia. Pod tabelą znajdują się dodatkowo sumaryczna wartość dla wszystkich przejść w wybranym okresie.


Zestawienie opinii o Sklepie

Pozwala sprawdzać dynamikę zmian średnich ocen wystawianych przez kupujących w sklepie w odniesieniu do ocen dostawy, komunikacji i jakości obsługi.


Raport boksów reklamowych

Pozwala przejrzeć wszystkie dane na temat kampanii reklamowej przeprowadzonej na stronie Ceneo.


Raport podsumowujący

Zawiera wszystkie wydatki sklepu związane ze współpracą z Ceneo podzielone na poszczególne dni z wybranego okresu. Dotyczy to przejść użytkowników Ceneo do sklepu, wartości kosztów związanych z umieszczaniem boksów reklamowych na Ceneo oraz wartości zamawianych raportów.


Top 2000 rekomendowanych produktów

Raport zawiera listę 2000 najpopularniejszych produktów z wybranej kategorii. Popularność obliczana jest wg ilości przypisanych opinii do danego produktu. Analiza raportu pozwala na przyjrzenie się zainteresowaniu klientów danym produktem, co umożliwić może bardziej precyzyjne dobranie asortymentu sklepu pod kątem zwiększenia sprzedaży.


Oferty na Ceneo wg cen

Pozwala na analizę pozycji oferty sklepu w stosunku do pozostałych ofert konkurencji wg ceny, a także  monitoring najniższych i najwyższych cen konkurencji.


Popularność produktu Sklepu

Daje możliwość śledzenia cyklu życia produktu na podstawie analizy jego popularności. Pozwala na sprawdzenie produktów cechujących się wysoką sprzedażą, nie znajdujących się jednak w asortymencie sklepu.


Dynamika popularności

pozwala określić dynamikę zainteresowania produktem w sklepie w odniesieniu do dwóch, równych przedziałów czasowych. Daje to możliwość śledzenia skuteczności np. działań marketingowych. Dodatkowo w zestawieniu znajdują się aktualne minimalne i maksymalne ceny produktu, które można porównać z ceną oferty sklepu.