26.09.2016

Nowa samointegracja ofert

Od kilku miesięcy współpracujące z Ceneo.pl sklepy internetowe mogą korzystać z nowego, usprawnionego narzędzia do samointegracji ofert.

Udoskonalona wersja usługi znajduje się w Panelu Sklepowym i umożliwia szybszą integrację oraz przenoszenie ofert sklepowych z kolejki oczekujących do wyświetlenia na Ceneo.pl. Korzystające z narzędzia sklepy mogą także samodzielnie przypisywać oferty do produktów na Ceneo.pl, a także przenosić je między produktami (w razie wystąpienia błędu). Cała operacja zajmuje zaledwie kilka -kilkanaście minut! Coraz więcej sklepów korzysta z nowego rozwiązania – w zaledwie dwa miesiące od jego wdrożenia liczba ofert integrowanych bezpośrednio przez sklepy wzrosła o 26%!

Warto jak najszybciej zapoznać się z nową odsłoną samointegracji. Przyda się zwłaszcza podczas zbliżającego się wielkimi krokami świątecznego boomu zakupowego, kiedy tak ważna staje się szybkość dodawania nowych ofert w serwisie – zachęca Grzegorz Górkowy, kierownik Działu Rozwoju Treści Ceneo.pl.

Samointegracja to jedna z najczęściej używanych funkcjonalności oferowanych sklepom przez Ceneo.pl. Pozwala im dynamicznie reagować na rynkowe trendy i popyt wśród kupujących oraz efektywnie zadbać o to, by najpopularniejsze oferty w asortymencie sklepu były zawsze widoczne wśród produktów na Ceneo.pl.

Aby skorzystać z nowego narzędzia do samointegracji, wystarczy zalogować się na swoje konto w Panelu Sklepowym i wejść w zakładkę Przypisywanie ofert*. Wszystkie wątpliwości rozwieje krótki przewodnik – dostępny w Panelu Sklepowym lub po kliknięciu w poniższy obrazek. Instrukcja zawiera przejrzystą, szczegółową instrukcję, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z procesem własnej integracji ofert.

 

instrukcja-samointegracji-w-ramce

 

* Niektóre sklepy mogą mieć wyłączoną możliwość samointegracji. Dotyczy to również niektórych kategorii. W razie potrzeby, w celu aktywacji usługi dla wybranego sklepu, należy kontaktować się pisząc na adres wsparciesklepu@ceneo.pl