15.05.2015

RedCart w pełni zintegrowany z Ceneo.pl

Platforma dla e-sklepów RedCart jako pierwsza na polskim rynku daje możliwość korzystania z wszystkich narzędzi wsparcia sprzedaży oferowanych przez serwis Ceneo.pl.


Pełna paleta narzędzi promocji opracowanych przez Ceneo.pl dla e-sprzedawców umożliwia wsparcie sprzedaży na wielu płaszczyznach. Korzystanie z wszystkich opcji jest ważne w czasach, gdy klienci szukają nie najtańszych – ale optymalnych ofert, a na liście istotnych kryteriów wyboru obok ceny pojawia się szybka dostawa, darmowa przesyłka i bezpieczeństwo zakupów. Ważna dla końcowych klientów jest też oszczędność czasu, możliwość jak najszybszej selekcji ofert oraz zdobycia pełnej informacji o produkcie w jednym miejscu – na poziomie serwisu.


Dzięki pełnej integracji z Ceneo.pl, RedCart jako pierwszy i jedyny na rynku może zaoferować współpracującym z nim e-sklepom:

1. Rozszerzony plik XML do Ceneo.pl i większy import danych

 Rozwiązanie umożliwia prezentację znacznie większej ilości informacji dotyczących wystawionego produktu takich jak dodatkowe opisy, dostępna kolorystyka itp. Dzięki odpowiednim filtrom można selekcjonować produkty wg interesujących opcji już na poziomie Ceneo.pl, bez potrzeby przechodzenia na podstrony sklepów. Czyni to szczegółowo opisane oferty atrakcyjniejszzmi dla końcowych klientów, którzy wg statystyk, poświęcają coraz mniej czasu pojedynczym ofertom.

2. Opcja Kup na Ceneo i automatyzacja realizacji zamówień

Koszyk Ceneo oznacza bezpośrednią sprzedaż na poziomie serwisu. Transakcje są objęte Programem Ochrony Kupujących (co zwiększa poczucie bezpieczeństwa klientów), a produkty trafiają do Strefy Polecanych Ofert, czyli trzech pierwszych pozycji na liście.

Dzięki przeprowadzonej integracji RedCart umożliwia swoim sklepom automatyzację zamówień z koszyka Ceneo poprzez API.

3. CeneoLokalnie.pl – odpowiedź na efekt ROPO

Ceneolokalnie.pl to serwis, w którym prezentowane są oferty sklepów współpracujących z największą porównywarką cen w Polsce, a których asortyment można sprawdzić online i odebrać osobiście w punktach odbioru lub sklepach stacjonarnych, wskazanych na mapce. Ceneolokalnie.pl udostępnia wszelkie dane niezbędne do kontaktu ze sprzedawcą.

4. Moduł Widget Opinii i Zaufane Opinie

Moduł Widget Opinii to niewielka zakładka na stronie sklepu, w której udostępnione są klientom wszystkie informacje dotyczące jakości obsługi w sklepie: opinie klientów, czas realizacji zamówienia, procent klientów polecających sklep. Dodatkowo, sklepy na platformie RedCart mają możliwość korzystania z Modułu Zaufane Opinie Ceneo.pl. Ten unikatowy program prowadzony od 6 lat przez Ceneo.pl, jest największą w Polsce bazą rzetelnych i prawdziwych opinii o sklepach i produktach, pochodzących wyłącznie od klientów, którzy dokonali faktycznych zakupów. Oferty sklepów oznaczone znaczkiem ZO cieszą się o wiele wyższym zainteresowaniem ze strony końcowych klientów.

Tagi: