04.01.2016

Strefa Udanych Zakupów

Od grudnia 2015 roku na głównej stronie serwisu Ceneo.pl automatycznie i w czasie rzeczywistym prezentowane są udane transakcje koszykowe oraz pozytywne Zaufane Opinie klientów  – każdy wpis oznakowany jest logotypem sklepu, którego dotyczy.

 

To bezpłatny bonus dla wszystkich sklepów prowadzących sprzedaż w ramach opcji „Kup na Ceneo” oraz uczestniczących w Programie Zaufanych Opinii – i jeszcze jeden powód, by jak najszybciej umieścić swoje oferty w Koszyku Ceneo i wstąpić do największego w Polsce programu badania wiarygodności i rzetelności e-sklepów.

Wdrożone rozwiązanie prezentuje najpopularniejsze produkty i sklepy. Zwiększa widoczność sklepu i pozwala na szybsze dotarcie z ofertą do klienta – już z poziomu strony głównej. Pokazuje na bieżąco co i gdzie w ostatnich chwilach kupili klienci oraz które sklepy internetowe rekomendują.

 

Najnowsze zakończone transakcje

Strefa Udanych Zakupów prezentuje udane transakcje zrealizowane przez klientów w ramach opcji „Kup na Ceneo” – pojawiają się na liście w momencie zmiany statusu zamówienia w systemie na „Zrealizowany”. Wpis pokazuje logotyp sklepu oraz kupiony produkt. Po kliknięciu i przejściu z linku ze Strefy Udanych Zakupów na stronę produktu, ekran jest przewijany do oferty sklepu (tego, w którym właśnie dokonano zakupu). Jest ona podświetlana na zielono i dodatkowo opisana za pomocą widgeta – natychmiast przykuwa uwagę klienta, inspirując i zachęcając do zakupu.

 

strefa 3

 

Tylko pozytywne opinie

W Strefie Udanych Zakupów pokazywane się – automatycznie, w czasie rzeczywistym – wyłącznie pozytywne opinie o sklepach i produktach wystawione przez klientów w ramach Programu ZO. Wpis pojawiający się na górze listy eksponuje logotyp sklepu, produkt, który został kupiony oraz podsumowanie wystawionej opinii, np.: „Polecam”, „Rzetelna informacja o dostawie”, „Świetne ceny”. Po kliknięciu i przejściu z linku ze Strefy Udanych Zakupów na stronę produktu, ekran  – podobnie jak w przypadku udanych zakupów w Koszyku – jest przewijany do oferty sklepu – podświetlonego na zielono i opisana za pomocą widgeta.

 

strefa 2

 

Pokaż swój sklep od najlepszej strony!

Według badania TNS Polska zrealizowanego na zlecenie Ceneo.pl w październiki 2015 roku, aż trzy czwarte polskich internautów (73%) podczas robienia zakupów w sieci największą uwagę zwraca na wiarygodność sklepu – jest to drugi najczęściej wymieniany czynnik. Jak Polacy sprawdzają wiarygodność sprzedawców? Okazuje się, że zdecydowana większość respondentów (74%) czyta w tym celu opinie i rekomendacje innych internautów na stronie sklepu. Prawie połowa badanych (47%) sięga po „recenzje” na niezależnych portalach – np. na porównywarkach cenowych lub forach.

Prezentacja zatem udanych zakończonych transakcji pozytywnych opinii o sklepie  na głównej stronie najpopularniejszej polskiej porównywarki cen i ofert znacząco zwiększa szanse na wzrost sprzedaży, pozwala dodatkowo wyróżnić własne oferty, a także przekłada się na budowę rzetelnego i wiarygodnego wizerunku.

 

screen SG ceneo

 

Tagi: , , ,